DROGURILE STRICA TOT…

Nu vor fi sfaturi … nu vor fi concluzii … O experienta reala, povestita cu scopul de a va trezi atentia si de a castiga reactiile voastre:

Parca era septembrie intr`o vineri, stiu ca a fost ultima zi plina de soare, vreo 24 de grade, frumos. Ma duceam acasa de la scoala, si pe drum m-am intalnit cu un asa presupus „tovaras” de`al meu. Am vorbit cu el, mi`a zis ca vrea sa iesim pe afara, am ajuns acasa, am mancat, am facut putina ordine si primesc telefon de la tip, a urcat la mine, s`a pus la calculator si a vorbit cu un prieten de`al lui sa ne faca si noua rost de un gram, sa ne simtim „bine”. Eu o fire mai teribilista, am zis ca nu o sa se intample nimic daca trag
si eu odata „iarba”. Am plecat sa ne intalnim cu tipii, erau doi unu major si unu clasa a 10a, ne`am vazut pe la ior, stiu ca am luat ratb`ul, am ajuns la baba novac, am mers la un Spice ( magazin cu ierburi legale ) si „tipul de clasa a 10a” a intrat si a cumparat 0.5 gr de Cobra Wild, habar nu aveam ce e aia.
Impreuna cu cei trei tipi am mers spre parcul 23, pe drum ne`am oprit la un magazin si am cumparat o apa minerala.
Am ajuns in parc, tipul de clasa a 10a a facut tigara, a apris`o si i`a dat drumu in cerc, au incapu 5 fumuri sanatoase de fiecare, simteam cum totul se invarte, auzeam vocea unei prietene care imi spunea „sa nu incerci niciodata”, zambeam, de odata asa zisului tovaras al meu incepuse sa ii fie rau,
sa simta ca inima ii explodeaza, capul ii plesneste, toata starea lui mi`o transmisese si mie, vedeam oamenii cum se uitau la noi, ma gandeam doar la Dumnezeu, credeam ca joc intr`un film, dar nu vedeam nici o camera, ma gandeam ca am murit, ca cei 18 ani au fost la vrajeala si ca totul s`a oprit. Cei doi plecasera,
iar eu ramasesem cu el, mi`a cerut telefonul sa sune la salvare, i l`am dat, a sunat. Am mers vreo 60 de metri pana la iesirea din parc dinspre rond, ne`am pus pe o banca el radea, eu ma rugam sa scap din toata chestia asta. Credeam ca toata chestia asta o sa dureze o eternitate, asa ca m`am ridicat de pe banca si am inceput sa fug de el la propriu. Apa o varsasem, aveam impresia ca eu trebuie sa ma feresc de el pt eternitate, ajunsesem sa cred, ca sunt doar intr`un joc pentru pc si pot sa fac ce vreau, sa merg pana in Alask si sa ma intorc, dar am preferat sa merg acasa, am ajuns acasa, auzeam televizorul, era un sound distorsionat, m`am pus in pat si am inceput sa transpir, ma uitam la ceas si timpul trecea din ce in ce mai greu, aveam timp sa ma gandesc intr`un minut la 100..00 de lucruri. De la 7 jumate` la 8 parca am trait 10 vieti.. Am sunat o matusa si i`am zis sa vina la mine ca imi e rau, a ajuns si i`am povestit tot ce s`a intamplat, nu ii venea sa creada, ma rog nici mie … 2 ore in care mi`am vazut toate greselile din ultimii 5 ani..
La un timp a aflat si mama, m`a inteles si m`a rugat sa nu mai fac chestii din astea niciodata, mi`a explicat ca mai bine fumez o tigara, ca imi stric sanatatea …
In seara aia la Stirile ProTv au aratat 2 tineri care au murit din cauza drogului Cobra Wild …

multumesc autorului pentru incredere si va rog sa dati dovada de intelegere pentru anonimatul absolut necesar!

8 răspunsuri to “DROGURILE STRICA TOT…”

  1. Si totusi acel „cobra wild” este legal? Si poate fi cumparat chiar si de minori? Personal mi se pare absurd sa fie legalizate asemenea lucruri cat timp te duc in starea descrisa mai sus de respectivul anonim…dar trebuie luat in considerare ca nu SUA, ci Romania este tara tuturor posibilitatilor…doar aici adormi presedinte si te trezesti looser, doar aici vinzi oi si esti milionar in euro si lista ar putea continua la nesfarsit insa cred ca s-a inteles ce am vrut sa zic…

  2. ai uitat sa metionezi k te-am sunat sh eo :))

  3. Anonim Says:

    da wiki, „cobra wild” este un drog legal, vandut in magazine.. asta ma deranjeaza si pe mine pentru ca sunt copii prea mici si isi strica viata crezand ca vor rade in hohote.. ceea ce este decat o baliverna, in melodia TU si TANGO, a lui spike se gasesc etapele unu om sub influentza halucinogenelor..

  4. Anonimc Says:

    Este cea mai mare greseala pe care o poti face in viata. Am luat si eu acest drog , EXACT ceea ce ai patit tu am patit si eu , PANICA , gandul ca o sa mor , gandul ca tot ce am facut pana atunci a fost degeaba si ca numai scap. Multumesc lui dumnezeu ca m-a ajutat si am trecut peste , cu ajutorul familiei am scapat si de aceste DROGURI , dar sa stiti ca odata ce ai intrat in jocul lor este cel mai greu sa renunti la ele ( Din fericire in cazul meu , am reusit sa scap de ele , dar nu va bazati pe asta poate la voi nu va fi la fel ” ).

    Mai bine beti o bere , iesiti in club cu o fata , in parc , la o prajitura si apoi o sa va simtiti excelent , sau O bere , si apoi cu prietena o seara si nu va mai trebuie DROGURI toata viata.

  5. Bad trip, Bad trip!

    Daca tot fumati, fumati ceva natural la care se cunosc efectele pe termen lung si scurt nu fiti cobaii pentru aceste noi designer drugs. Am luat si eu „etnobotanice”, am avut si atac de panica da am invatat sa-mi controlez tripul. Canabisul spre exemplu e considerata planta sacra si trebuie luata doar cand esti „impacat” cu tine insuti, nu luat pe fuga in parc daca esti slab. Te ajuta sa te descoperi pe tine insuti atat canabisul cat si halucinogenele and so on. „Drogurile strica tot”, e ca si cum te-ai imbata odata si ai vomita toata noaptea si apoi ai scrie un articol „Alcoolul strica tot”.
    Un sfat: Copii nu intrati in lumea drogurilor, suntem deja PREA MULTI!

  6. andrei Says:

    nu e bun nimik …nici canabis nici etnobotanice….parereamea e k nu sunt de vina cei care au deschis magazinele ci cei care cumpara unii fac banii pe vietiile altora…

Lasă un răspuns

