Nu te-am iubit!

Da. Acest post ti se adreseaza! Da, tie! Stiam ca nu te asteptai la asa ceva. Stiu ce te-am luat pe nepregatite. Nu ma intereseaza cand imi spui ca sunt o bestie; nu e treaba mea ca suferi; nu vreau sa-ti dau explicatii, nu le meriti. Azi iti spun ca nu te-am iubit! Nu te-am iubit pe tine, pentru ca nu stiu sa iubesc; sau ce inseamna iubirea. Nu am avut cum sa te iubesc pentru ca nu am iubit niciodata pe nimeni.
De multe ori ne-am plimbat prin parc, de tot atatea ori ne-am tinut de mana. De multe ori am visat cu ochii deschisi, de tot atatea ori ne-am pregatit propria noastra dezamagire. De multe ori am crezut ca noi facem viata, de tot atatea ori viata ne-a furat inocenta.
Spuneti-mi voi de ce iubim … sau ce ne facem sa dorim sa iubim … sau daca exista iubire …
Acest post nu are final, pentru ca finalul este chiar cel al relatiei noastre.

8 răspunsuri to “Nu te-am iubit!”

  1. RuSu Says:

    DA ! Iubim

    Iubim pentru ca vrem sa avem pe cineva, vrem pe cineva care sa ne completeze, pe cineva care sa il avem in ochi in fiecare dimineata.
    Iubim pentru ca simtim nevoia de a avea pe cineva care sa iti fie aproape, inafara de prea mult iubita si adorata mama dar acesta este un alt tip de iubire.Iubim pentru ca acea persoana, in clipele alea este singura care conteaza, singura pe care o iubesti cu adevarat, daca setimentele le traiti amandoi.

    Si, da exista iubire.Dar, in zilele astea incepe usor usor sa se piarda acest sens al iubirii.Nu mai e iubirea acea pe care au traito bunicii nostri sau cea pe care o vezi in filme care la unele perechi „IT’S A MATCH” se potriveste, pentru ca ei IUBESC in purul sens al cuvantului.

    Sper ca n-am zis baliverne aici
    Bye bye !

  2. Skipper (vali) Says:

    (N-am chef de un post lung lung si nici sa ciest topicu de vreo 3 ori sa inteleg exact ce vrea sa zica…)
    …dar cred ca simtim nevoia si tot odata iubim (uneori doar credem) pt ca asa suntem facuti, asta face parte din noi; pana la urma fara iubire nu am exista.

    Rusule cred ca iubirea aia „adevarata” a existat, este, si va fii intotdeauna. Nu cred ca bunicii nostrii iubesc mai mult ca noi, sau noi mai mult ca viitori copii/nepoti… am observat ca intotdeauna spunem „era mai bine atunci”; mereu vom tanji dupa trecut si in final vom trai din amintiri cum se spune, pt ca la batranete nu prea mai ai ce sa faci… Asta’i tot pt azi.

    Vali Morau
    Ma inclin!

  3. RuSu Says:

    Nu ma Vali

    Ideea era ca, in ziua de astazi cate fete mai vezi tu care sa nu aibe partea aia care tanjeste dupa bani si cum arata tipu’.Cate fete se mai uita si la partea interioara?
    Nu i-au apararea si baietilor pt ca si ei sunt la fel, decat ce tine de fizic si de ce stie sa faca in pat.
    E faza la care nu se mai cunoaste baza aia a iubirii.
    Si bine ai zis ca vom trai din amintiri

    Bye bye

  4. Cowboy Says:

    Ce mult te-am iubit paraschievo !! ti-am spus-o de-o mie de ori …

    Lasana gluma .. iubesc .. da nu ca toti ceilalti .. prima fata : ” Hop tzop : te iubesc”

  5. george imi pare rau:(. am incredere ca treci cu bine peste tot

  6. Minnie Says:

    Hmmm…adevarul e ca iubirea te implineste….iti umple sufletul de fericire si implinire…iubim pt k simtim nevoia de iubire…iubim pt k avem nevoia de mangaierea celuilalt…iubim pt k simtim nevoia de cineva care sa ne fie alaturi mereu indiferent de situatie….da exista iubire…dar ce e dureros e k iti poate provoca si cea mai mare durere…important e sa stii cum sa treci peste…

  7. rainbow Says:

    Simplu,dupa parerea mea!Noi, oamenii , am inceput ultimul timp sa ne complicam prea mult,punand preaaa multe intrebari.Intrebam ce e fericirea, in loc sa fim fericiti, daca exista iubire..in loc sa iubim pur si simplu, sincer, din tot sufletul!Multe lucruri nu le vom patrunde niciodata.Dar asta nu ne face incompleti sau inferiori ca fiinte.Dumnezeu insa a vrut sa fim mereu in cautare,pentru ca altfel ce sens am avea?Am putea , desigur, sa fim niste creaturi hermafrodite, sa ne nastem si sa indeplinim minimumul necesar:autoreproducere,moarte.Astfel ar disparea multe probleme: nu s-ar mai discuta ca baietii profita de naivitatea fetelo,iar fetele sunt cu ei pe interes.Nu ne-ar mai interesa unii de ceilalti,am trai unii langa altii,fara sa ne atragem.Ca in lumi paralele.
    dar,nu vi se pare lipsit de farmec?totul este cu un scop!Si chiar daca nu il stim,il putem implini!
    P.S. si mai simplu, totusi e muuult mai placut sa deschizi ochii intr-o dimieatza in care iubesti, si sa adormi cu un gadilat dulce in piept.Cu gandul ca iubesti 🙂

  8. andrei Says:

    1iubim pt k dumnezeu e iubire
    2 iubim pt k ne place sa iubim
    3 iubim pt k prin iubire obtinem tot
    4 iubim pt k suntem facuti din iubire
    5 pacat k lumea numai iubeste…:((( nu stie ce pierde….

Lasă un răspuns

